Kartka na Boże Narodzenie - Wieniec CR1387

CR1387_marianne mesign_wreath_wieniec_wianek_kartka swiateczna_boze narodzenie

  Witam!
Dzisiaj przybywam pochwalić się nowym wykrojnikiem od Marianne Design.  
Dokładniej chodzi o wianek świąteczny (CR1387 Craftable Wreath)
z szyszkami, gałązkami i ptaszkiem.
Jestem nim zauroczona. Trochę się obawiałam, że ciężko będzie wyciągać papier
z wykrojnika bez uszkodzenia drobnych elementów, ale ku mojej uciesze bardzo się myliłam :)
 Polecam!
CR1387_marianne mesign_wreath_wieniec_wianek_kartka swiateczna_boze narodzenie

Od razu pomyślałam, ze powinnam połączyć go z piękną gwiazdą betlejemską
od Leane Creatief. Prócz tego dodałam trochę świecidełek od Marianne Design.
Złote i czerwone kryształki dodały blasku i wzbogaciły całość.
CR1387_marianne mesign_wreath_wieniec_wianek_kartka swiateczna_boze narodzenie
CR1387_marianne mesign_wreath_wieniec_wianek_kartka swiateczna_boze narodzenie
CR1387_marianne mesign_wreath_wieniec_wianek_kartka swiateczna_boze narodzenie

Papiery, których użyłam to Wesołych Świąt od Galerii Papieru
 (zielony i czerwony arkusz w śnieżynki) oraz deski z zestawu North Pole

Podsumowanie
Wykrojniki:
Papiery:
Dodatki:
Inne:

Pozdrawiam i do napisania :)

1 komentarz: