Anioły świąteczne z masy solnej

anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej

 Witam! Cześć i czołem! :)
 Przybiegam dziś do Was z kolejną porcją aniołów. Tym razem Bożonarodzeniowych.
Mam nadzieję, że ciepło je przyjmiecie. W tym roku odpuściłam sobie intensywne lepienie.
Dwójka dzieci na głowie, obowiązki domowe i kartkowe zobowiązania
nieco przygasiły mój zapał do bawienia się masą solną.
Poza tym trochę bałam się, że nie będzie mi to wychodziło tak sprawnie jak wcześniej.
Właściwie nie myliłam się. Obecnie potrzebuję trochę więcej czasu, 
żeby uformować elementy figurek. tak jak to sobie wyobrażam.
Ostatnio jednak zatęskniłam na tyle, że powstała mała grupka słodziaków świątecznych.

anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej
anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnejanioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej
anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej
anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej

anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej
anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej
anioly swiateczne_anioly swiateczne z masy solnej_moje diy_co mozna zrobic z masy solnej

Wczoraj dowiedziałam się, że 3-4 grudnia będę "występować"  na Świątecznym Jarmarku w Ustce. Najśmieszniejsze jest to, że prócz aniołków z dzisiejszego posta nie mam nic... 
 Zapowiada się pracowity tydzień. Już dziś zapraszam Was do odwiedzania mojego bloga :D .
Prace powinny sypać się jak z rękawa. A teraz biegnę do dzieci, bo mnie donośnie wzywają :P .
Pozdrawiam serdecznie i do napisania!

P.S
O takie duże dzieci mam :D 

7 komentarzy:

  1. Cudowne dzieci cudownej mamy, życzę jeszcze wspanialszych inspiracji w swej przepięknej twórczości, wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO, Ustka to obok mnie:) Może Ciebie zobaczę i Twoje aniołki... Prześliczne są, na pewno ucieszą nie jedno serce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne anioły, i urocze dzieciaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dzieciaczki, prace również ale czego innego spodziewać się po tak zdolnej osóbce. Podziwiam Twoje prace, ale teraz jeszcze za chęć mobilizacji. Ja również dostałam propozycję wzięcia udziału w kiermaszu świątecznym i chyba odpuszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci zawsze tyle radości dają! :D A aniołki są prześliczne! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż nie mam pojęcia, jak tworzysz takie cuda. Dla mnie niepojęte ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne i takie Twoje! Wszędzie poznam ten styl :)

    OdpowiedzUsuń