Kartki na Dzień Matki, Digi Stemple

Hej! Już niedługo Dzień Matki, postanowiłam więc przygotować się na tę okazję i skręciłam kilka kartek. Większość powstała przy użyciu papierów Craft&You Design -Vintage Time, ale wypróbowałam też zestaw Lavender Garden. Obie kolekcje bardzo mi się podobają, a do tej pierwszej bardzo często wracam :) . Kwiaty to oczywiście Wild orchid Craft. Innych już nie używam. Jeśli chodzi o wykrojniki to troszkę poszalałam. Użyłam:  LR0415 kwadratowa - Marianne Design, LR0141 okrągłe ramki - Marianne Design, 584047 Paryska koronka - Prima, CED4305 Tagi - Frames&tags - Plerced tags, LR0414 listki i zawijasy - Marianne Design. 
Kartki prezentują się tak:



Na tę okazję zrobiłam swoje Digi stemple. Użyłam darmowych czcionek i grafik.
Dzielę się. Smacznego!




Mam nadzieję,że kartki spodobają się obdarowanym mamom. Chętnie zobaczę wasze prace w tej tematyce. Podsyłajcie linki :) ! A jeśli użyjecie moich stempli - napiszcie. Będzie mi bardzo miło zobaczyć Wasze prace z moim małym akcentem ^^. Pozdrawiam i do napisania!

4 komentarze:

  1. Bardzo różnorodne i jakże urocze karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki bardzo kolorowe i przepiękne.Są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń