Kartki na Dzień Babci + Digi Stemple


Witam! :) Wpadam do Was dzisiaj z wysypem kartek z okazji Dnia Babci. 
Ciężko było mi się zdecydować na jeden wykrojnik, więc zrobiłam cztery różne kartki,
 aczkolwiek utrzymane w jednym pastelowym stylu :) .
Wykorzystałam do nich papiery z kolekcji New baby born.
 Jak widać, sprawdzają się również w tematyce poza dziecięcej :D .


W kartce z sercem wykorzystałam wykrojnik Marianne Design - Heart
elementy wykrojnika Anja Stencil oraz owal z zestawu Framelits.
 




Do wykonania drugiej kartki użyłam wyłącznie wykrojnika Marianne Design - Anja Stencil
Zestaw tych ramek jest wart swojej ceny! Są przepiękne :)


Kolejna kartka składa się z elementów wyciętych wykrojnikiem Framelits oraz powtórnie Anja Stencil. Na zdjęciu możecie zobaczyć, że Framelits są podklejone pianką, dzięki której wycięte elementy same wyskakują z wykrojnika :) . Fajna opcja!


Ostatnia kartka powstała przy użyciu wykrojnika Marianne Design - Petra - ramka i korona oraz jednego elementu Anja Stencil. 


Wszystkie kartki zostały ozdobione kwiatami - białymi, miętowymi i różowymi kwiatami wiśni, kwiatkami sweetheart oraz drobną gipsówką, która wdzięcznie dopełnia całość.
 Na koniec użyłam też trochę perełek i kryształków np. z tego zestawu -Me to You.
Razem kartki prezentują się tak: 


Lista użytych materiałów: 
Papiery :
Wykrojniki:
Kwiaty:
Inne:
  
 Digistemple do pobrania - TUTAJ! 
 
Mam nadzieję, że zrobione przeze mnie kartki spodobają się obdarowanym babciom :) 
Pozdrawiam Was i do napisania! 

1 komentarz: