Zimowy widoczek - Kartka



Witam! Święta już tuż tuż, więc dzisiaj podzielę się ostatnią zimową kartką w moim wykonaniu. 
Tym razem chciałam wykonać coś w zimnej tonacji, dlatego wybrałam papiery z zestawu Silent Night. Do ozdobienia kartki użyłam ślicznego zimowego widoczku Leane Creatief,  "bogatej" ramki Petra, bardzo przydatnych narożników Marianne Design i banerka z kolekcji Marianne Design.

Wykrojniki są bardzo dobrej jakości. Nawet najmniejsze szczegóły wycinają się bezproblemowo. Dużo uroku dodaje im wytłoczenie, więc polecam zakupić płytkę Tekturz Impressions Pad razem z matą silikonową Sizzix. 



 Efekty mojej pracy :


 Do zrobienia tej kartki użyłam:
Wykrojniki:

 Do usłyszenia!

1 komentarz:

  1. boska zimowa kartelucha! A do tego cały twój blog! cudny po prostu!

    OdpowiedzUsuń