Kartki Komunijne




Witam! Nie było mnie aż dwa miesiące! Jednak przy dwójce dzieci czas pędzi jak oszalały. A ja myślałam, że z jednym jest ciężko.. Myślę, że przy nich, nim się nie obejrzę będę po 40-stce  :D . Ale nie o tym...
Wpadam do Was dzisiaj z dużą ilością nowinek . Pierwszą nowością są moje sprzętowe nabytki :) . Przez ostatnie dwa miesiące stałam się posiadaczką nowej drukarki laserowej i aparatu cyfrowego. A jakieś dwa tygodnie temu dostałam też od męża - sizzix'a! :D <unosi się w obłokach> . Tyle marzeń naraz nie miałam chyba nigdy spełnionych. Aż nie wiadomo za co złapać najpierw :) . Teraz praca przy kartkach będzie o wiele łatwiejsza, a zdjęcia na blogu ładniejsze. 





 Razem z moją mamą zdążyłyśmy już zrobić serię kartek komunijnych. Myślę, że wyszły całkiem ciekawie jak na drugie podejście do tej "papierowej zabawy". Zobaczcie sami. 
(wszystkie są dostępne)

 Pierwsze cztery kojarzą mi się z shabby chic:









Następna jest bardziej "elegancka". Czysta i z wieloma wytłoczonymi elementami. Zrobiła ją moja mama. Uwielbiam tę kartkę!




Kolejna kartka jest w pastelowych kolorach. Udekorowana pięknymi stokrotkami <3




Ta kartka wygląda o wiele ładniej "na żywo" . W fioletowo-różowych odcieniach jej to twarzy <3 . Ramka oraz tło są zrobione z błyszczących papierów, które pięknie się mienią (czego tutaj nie widać).



Teraz czas na długie kartki. Są formatu 10x20.
Pierwsza z nich jest na bogato :D . Ozdobiona piękną ażurową ramką z napisem <3 . 




 Kolejne dwie są wykonane w prostej formie. Niewątpliwie w tym przypadku prostota okazała się strzałem w dziesiątkę (według mnie ;D ).

 


 Ostatnia kartka jest mocno błękitna. Czyż te niebieskie kwiatki nie są urocze? :)


 Ostatnia kartka jest ozdobiona wykonanym przeze mnie napisem w kole. Do zrobienia ich użyłam gotowych darmowych pędzli i kształtów do photoshopa. Chętnie się podzielę moim projektem kółkowych napisów. Póki co zrobiłam je z napisami ślubnymi i komunijnymi.


Wyglądają tak:


Tu macie pliki do pobrania. Są formatu PNG. Mają przezroczyste tło. Ja je drukuje na całej stronie a4 i wycinam maszynką. Niestety ich rozmiary są różne. Jeśli to dla was problem możecie je pozmniejszać np w wordzie. 
Żeby je pobrać wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy, otworzyć je w nowym oknie i zapisać. 

 Nie byłabym sobą gdybym się nie pochwaliła jak rośnie moja mała księżniczka Oliwka :D .




 A tu w owieczkowym wdzianku od cioci Oliwii <3


 I mój Jacuś :)


 

Ostatnio byliśmy w Parku Dinozaurów w Łebie. Mój syn jako, że ma fazę na dinozaury był zafascynowany tym miejscem :D . Polecam! Sam plac zabaw w tym parku jest niezłą atrakcją dla dzieci.

  Jacuś na początku się trochę bał :D

 Ale szybko mu przeszło i już tylko się "chachał"



 A mój mąż sobie odpoczął :D






 "Gdzie ten toń?" (koń)

Tyranozaur i pterodaktyl. Nowe nabytki Jacusia :)

To chyba na tyle. Zawaliłam zdjęciami ten post już wystarczająco :D . Pozdrawiam i Dziękuję, że mnie odwiedzacie i ciągle - mimo moich dłuższych nieobecności - "polubiacie" na facebooku :) .

11 komentarzy:

  1. Oj wszystko jest piekne!! A Oliwka ma Twoje oczy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki komunijne są przecudne!!! Stonowane i eleganckie :)
    Twoja Mama zuch kobieta! Nie sądziłam, ze masz tak utalentowana mamę (teraz przynajmniej wiadomo po kim masz tyle serca do tych robotek :)
    4 zdjęcie Oliwii. .. to takie miłe :) :)

    Pozdrawiam z Rozbójnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama jest "prekursorem zdolności plastycznych" w mojej rodzinie :D . A Oliwka cudnie wygląda w zestawie od Ciebie. Śliczne są te ubranka <3 . Aaa.. chciałam dodać, że mnie zainspirowałaś i uczę kupować ciuchy na nowo. Ostatnio poczyniłam postępy. Kupiłam 3 pary jeansowych spodni dla Jacka i Oliwki z H&M + sukienkę dla małej za 17 zł :D .

      Usuń
    2. Ooo o super! O to chodzi!!!
      Doddam może jeszcze,że w przyszłym tyg jadę wybrać nowe lacoste , wiec trzeba chodzić, a będzie dane :D
      odwagi z kurtka! :)
      PS. Nadal podziwiam Cię za ogarnianie dwójki! I jeszcze robienie kartek! :)

      Usuń
    3. Ooo o super! O to chodzi!!!
      Doddam może jeszcze,że w przyszłym tyg jadę wybrać nowe lacoste , wiec trzeba chodzić, a będzie dane :D
      odwagi z kurtka! :)
      PS. Nadal podziwiam Cię za ogarnianie dwójki! I jeszcze robienie kartek! :)

      Usuń
  3. Cześć Asiu!
    Najpierw musiałam wygooglować co to jest sizzix :D Ale już wiem, czuję się bogatsza :)) Kartki wyszły super, nie wiem, która mogłaby się nazywać najpiękniejszą! Chyba podłużne z serduchami :)
    Córa super, serdecznie gratuluję! A widzę, że masz też powody żeby chwalić się małym przystojniakiem :) Fantastyczne dzieciaczki :)
    Może i po dwóch miesiącach, ale cieszę się, że znalazłaś chwilę żeby wpaść! Tęsknię za dyniogłówkami... :(
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za jakiś czas wrócę do lepienia dyniogłówek itd. Muszę się jeszcze trochę ogarnąć z nową sytuacją w domu i będzie git :) . Sizzix fajna sprawa :D Cieszę się, że kartki się podobają ^^ .

      Usuń
  4. Joasiu przepiękne kartki <3 córcia urocza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś dodałaś instruckcję na temat slideru na bloga, czy ona jest darmowa jak wkleje kod na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń