Dyniogłówkowy aniołek

 

Hej! Co u Was słychać? U mnie po staremu. Od rana do wieczora ganiam za dziećmi, udaję, że potrafię gotować, sprzątam i rozmyślam kiedy będzie mi dane odpocząć/wyrwać się z domu (sama!)/zrobić "coś twórczego". Dzisiaj udało mi się to ostatnie. Powstała nowa dyniogłówka do kolekcji. Nie ma imienia. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie. Warunek jest tylko jeden - musi być pocieszne :) Poprzednie nazywały się "Zjadacz ciastek" i "Pogromca pand" więc wiecie o co kaman :D . 

Ludek powstawał tak o :
 I efekt końcowy:


Jeśli ktoś z Was chciałby pobawić się grafiką tak jak ja, polecam zajrzeć do biedronki. Mają tam tablet o parametrach takich jak mój, tej samej firmy, tylko inny design i w mega niskiej cenie - 150 zł. Aż żal nie brać! Za mojego dałam 560 zł 0_0. Normalnie te tablety, o połowę mniejsze, chodzą po około 250zł... Warto! http://www.biedronka.pl/pl/product,id,7649,name,tablet-graficzny-one-by-wacom-m

Tymczasem ja spadam.
Czas wypić herbatę z mężem póki nasze gnomiki śpią :D 
Pozdrawiam i miłego!
p.s. Jak macie jakieś ciekawe pomysły na nowe dyniogłówki to piszcie ;)

10 komentarzy:

  1. Kochana aniołek jest wspaniały a ja mam już swój tablet <3 gdyby nie Ty nawet bym nie wiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze :D my tez jeden kupilismy dla siostry mojego meza :D jest moc! Kabelek usb troche krotki ale reszta cacy :)))

      Usuń
  2. Łooo, co ta Biedronka? W życiu bym się tam wacomów nie spodziewała, nie w takiej cenie. O.o
    Aniołek jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja lecę dzisiaj do biedronki jak tylko Mąż wstanie :)) Biorąc pod uwagę, że nie stanie się to prędko, to pewnie tablety będą już wykupione...
    Asiu aniołek jest śliczny, taki obrazek nad dziecięcym łóżeczkiem to chyba najpiękniejsza rzecz na świecie! Zauważyłam, że w trakcie procesu twórczego zgubił aureolkę :)) Ale imienia nie wymyślę, jestem zbyt mało kreatywna tak z samego rana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze będą :) " Normalni" ludzie się nie rzucają na tablety bez wyświetlacza xD Zazwyczaj nie kumają co to w ogóle jest i idą dalej.

      Usuń
  4. Ja też dzięki Tobie Asiu mam już swój Tablecik <3
    Narazie nie wiem jak go używać żeby robić takie piękne malunki jak Ty.
    Muszę poświecić temu więcej czasu <3
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :* Ja do tej pory nie potrafię zrobić tabletem szkicu takiego jak na papierze.. Dlatego szkicuję na kartce, skanuję rysunek i dopiero wtedy tabletem poprawiam kontury i koloruję.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za podpowiedź, spróbuję ;)

      Usuń
  5. Pięknie! Pozdrawiam ciepło :-))

    OdpowiedzUsuń