Czekoladowe dyniogłówki

Witam! Wpadam do Was na szybkiego z małą kolekcją dyniogłówek. Nazwałam je czekoladowymi, bo utrzymane są w odcieniach brązu. Już wczoraj wstawiłam tę notkę, ale była tam zamieszczona tylko jedna dyniogłówka. Stwierdziłam, że bez sensu wstawiać osobne notki do każdego jednego rysunku. Od teraz będę wstawiać dyńki w seriach :D . Dzisiaj pierwsza taka mini kolekcja. 


Skromnie przyznam, że bardzo podobają mi się ich ubrania :D Chętnie bym przyodziała takie ciuszki. Szczególnie sweterek drugiej panienki (koronki górą!).
Cóż mogę więcej napisać? Możecie się spodziewać, że w najbliższym czasie będę Was zawalać takimi rysunkami, bo jest to coś, co powstaje w miarę szybko, dzięki czemu nie zaniedbuje moich szkrabów.  Taka zabawa pozwala mi się też, choć w części, oddać pasji tworzenia :) .
Póki co ściskam Was ciepło 
i lecę szykować kolację dla Jacusia.
Do napisania!
Pa pa! 
<3

2 komentarze:

  1. Asiu ja już rano próbowałam dostać się do tego posta, ale niestety coś nie działało :( Pokazywało, że "deserowych dyniogłówek" nie ma... Co za kłamstwo! Grafiki są śliczne, już dzisiaj przed Mężem zachwycałam się Twoimi grafikami i to jeszcze na kubkach albo na koszulkach! Oj będę ja się musiała do Ciebie w tej sprawie odezwać, ale to już po obronie, czyli dopiero w lipcu ;))
    Pozdrawiam i życzę więcej czasu dla nas (blogujących) oczywiście byle nie kosztem tego co najkochanieńsze czyli Twoich szkrabów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają :D Te kubki i koszulki sprzedaję poprzec cupsell.pl . Ja tylko podsyłam grafiki, reszta robi się sama :D Muszę sobie zamówić teraz koszulkę i kubek ze swoim rysunkiem, żeby zobaczyć jak jest z jakością tych rzeczy, bo nawet nie wiem. Dziękuję za wyczerpujący komentarz <3

      Usuń