Jarmarkowe anioły i miśki

Hej :) Coś mnie ostatnio nie kochacie. Cisza na blogu jak nigdy. Pocieszam się, że to przez nadchodzące święta. Wpadłam dziś się tylko szybko pochwalić nową paczką aniołków i misiów choinkowych, które już pokazywałam na facebooku. A więc.. do zdjęć!

Na pierwszy ogień trzy anioły, które wczoraj pomalowałam. Bawię się swoim stylem i chyba to ostatnio widać. Pomyślałam, że na jarmarku fajnie będzie mieć różnorodne cuda, poza tym pomysły na nowe twory teraz same wpadają mi do głowy przed snem. I się dzieje :)






Myślę, że wyszły całkiem uroczo :) Uwielbiam anioły z kubeczkami! 

Teraz czas na misiaki. I tu znowu eksperymenty. Bardzo mi się podobają bogate ozdoby choinkowe, które są utrzymane w ciepłej tonacji i mają sporo detali. Takie z "amerykańskiej wystawy sklepowej". Napatrzyłam się na rzeczy, które ostatnio namiętnie tworzy Oliwia i chyba przez to dorobiłam się tych miśków. Oczywiście są w moim stylu - mają rozbiegane głupkowate spojrzenia, ale myślę, że są z tym bardzo pocieszne :D .



Malowanie takich rzeczy jest bardzo pracochłonne. Ukłony dla Oliwii, że ma taką cierpliwość do tego ^^ . Aaaa... miśki będą miały jeszcze przy konikach na biegunach kokardki. Nie mogłam ich póki co przykleić, bo pożyczyłam mamie mój pistolet na klej.

Na dzisiaj to tyle, ale szykujcie się na prezentacje zimowych dużych dyniogłówek. Udało mi się wczoraj w nocy je ulepić. No bo jak mogłabym wystąpić na jarmarku bez mojej wizytówki jaką są wesołe dyńki :) Obym je ładnie pomalowała!

Póki co lecę leżeć na kanapie z nogami do góry :D . Serio. 
Przez to stanie przy tworzeniu aniołów spuchła mi jedna stopa. 
Kostki nie widać! Wygląda jakby mi ktoś jedną nogę podmienił ;)
Także tego.. Papa!



2 komentarze:

  1. Twoje miśki są bardzo słodkie będą się wspaniale prezentować na choince :)
    Jeżeli chodzi o Twoje nowe anioły to uważam ,że to jak do tej pory najlepsze Twoje prace choć podejrzewam ,że następne będą jeszcze lepsze .powiem tak ja juz bym chciała tego nowego aniołka wiec czekam może po świętach zrobisztakiego specjalnie dla mnie.
    powodzenia na kiermaszu, więrzę ,że wrócisz z pustymi torbami i pełnym portfelem;)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam jeśli moglabym poprosić to od niedawna tworze bloga i tak średnio mi to idzie. Moglabym prosić aby chociaż spojrzeć na niego? Wiem nie jest idealny. Nie nazwalabym go nawet niezłym ale nie proszę o nic więcej jak o wlaczenie i sprawdzenie o czym jest. Podziwiać pani tworczosc i gdyby miała pani czas bylabym zwchwycona. Pozdrowienia. Julia http://majawyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń