Aniołki choinkowe dla rodzinki

Hej!  W tym roku postanowiłam swoim bliskim podarować aniołki choinkowe z imionami. Zrobiłam też kilka z podpisami "miłości", "szczęścia" i "zdrowia" dla tej części rodziny, gdzie domowników jest dwójka. Chciałam, żeby każdy dostał chociaż po 5 sztuk, żeby było je widać na drzewku. Przypiekłam je dosyć mocno, "pomiziałam" perłową bielą, żeby podkreślić odciśnięte na ich sukienkach koronki, pomalowałam drobne elementy na czerwono, przyczepiłam kokardki i dżety, a na koniec obsypałam złotym brokatem.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie większa część rodziny ubiera choinkę w kolorach czerwieni i złota, dzięki czemu nie musiałam się męczyć z malowaniem tych cudaków na różne kolory. Właściwie chyba tylko moja choinka odbiega kolorystycznie - jest ubrana w zielone i fioletowe brokatowe bombki, które kupiłam rok temu w biedronce. Mam nadzieję, że na przyszłe święta uda mi się zrobić takie aniołki także dla siebie :) .



Pozdrawam i Pa! Pa! :)

3 komentarze:

  1. Ja też chciałam zrobić rodzinie i znajomym takie dodatkowe upominki właśnie w postaci aniołków i ozdób ale niestety nie miałam czasu na ich wykonanie. Miałam w domu kilka wolnych ozdób ale w koncu ich nie dałam bo głupio by było jednym dać, a innym już nie ;(. Ale Twoje aniołki są śliczne. Sama bym się cieszyła gdyby jeden taki się dla mnie znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te Twoje aniołki. Super wykonanie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń