Napisy Świąteczne - Boże Narodzenie

Witam! Jako, że ostatnio nie miałam za wiele okazji żeby coś ulepić, bo z synkiem na plecach ciężko, zaczęłam komponować świąteczne napisy na moje kartki. Robi się je dużo szybciej niż anioły i spokojnie można ogarniać przy tym dziecko. Pomyślałam, że może którejś z Was się przydadzą, więc się nimi z Wami podzielę. Do ich stworzenia użyłam darmowych czcionek i pędzli ze świątecznymi motywami. Bardzo fajna zabawa :) . Są to obrazki zapisane w png. Pewnie niedługo pojawi się ich dużo więcej. Póki co wrzucam te:

Obrazki tutaj są nieco zmniejszone. Przed zapisem polecam kliknąć w wybrany napis, żeby się powiększył :) . 

 

 














 Coś w odcieniach szarości:




Jeśli ktoś z nich skorzysta, bardzo się ucieszę, jak mi podeśle linka swojej pracy z moim napisem.
Pozdrawiam i papa! :)

3 komentarze:

  1. Ocho! Trochę tego jest, na pewno komuś się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, ale szkoda, że wszystko katolickie. Brakuje czegoś ogólnoświątecznego i słowiańskiego. Np. Szczodrych Godów!

    OdpowiedzUsuń