Kartki świąteczne

Hej :) ! W ciągu ostatnich trzech miesięcy zaczęłam wyposażać się w akcesoria do robienia kartek świątecznych. Już wtedy wiedziałam, że w grudniu nie będę w stanie już za wiele lepić, bo kręgosłup i duży brzuch będą dawać się we znaki, więc pomyślałam, że to świetna okazja by zająć się lekkimi papirusami. Od zawsze miałam słabość do papieru. Jak tylko gdzieś widzę jakieś kolorowe bloki, karteczki, zeszyty czy cokolwiek innego - szaleję i od razu wrzucam do koszyka z zakupami, nie zastanawiając się właściwie nad tym, po co mi to wszystko. Bardzo często pada wtedy z moich ust stwierdzenie "przyda się ". Nie jest ciężko się domyśleć, że kupienie zdobnych papierów i innych akcesoriów było czystą radochą i spełnieniem moich zboczeń na temat papieru :D . 
Kartki robię z moją mamą u niej w domu. Wywiozłam wszystko do niej, bo u mnie mój mały synek nie daje mi i tak nic zrobić, więc jak tylko mąż "daje mi wolne" biegnę do mamy i razem się spełniamy wymyślając nowe kartki :) . Mama to bardzo zdolna kobieta, to po niej odziedziczyłam swoje umiejętności i chęci do tworzenia czegokolwiek. Co prawda moja mama raczej tylko malowała i rysowała, ale śmiem stwierdzić, że mamy po prostu ogólny manualny talent. Bardzo żałuję, że nie udało jej się odnaleźć swojej twórczej drogi i że finalnie pracuje w sklepie, bo naprawdę potrafi robić piękne rzeczy i marnuje się kobieta. Myślę, że te niepowodzenia wynoszą się z naszych charakterów. No, ale miało być nie o tym dzisiaj... 
Przedstawiam Wam nasze pierwsze kartki! Te ładniejsze to dzieła mojej mamy :D . 















 Strasznie ciężko robi się zdjęcia kartkom (szczególnie białym). Anioły jakoś łatwiej załapać. 
Aaaa.. mam do Was pytanie. Nie mam pojęcia jak umieszczać życzenia w tych kartkach. Czy przyklejać czy wrzucać luzem? Nie każdy przecież lubi narzucone mu życzenia. Jakie są Wasze sposoby na to? Jakieś propozycje?

W dwóch kartkach zostały użyte okrągłe napisy z bloga  http://mojartyswiat.blogspot.com/ . Serdecznie polecam :)

Wszystkie kartki wrzuciłam do sklepu  http://srebrnaagrafka.pl/sklep/johannak89 , gdyby ktoś był zainteresowany. Pozdrawiam i Papa!

6 komentarzy:

  1. Asiu, a które to są te ładniejsze? Bo wszystkie wyglądają bajkowo :) Naprawdę piękne! Ja bym dała do środka jakiś ładny wierszyk ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Serdecznie! :) Bardzo się cieszę, że się podobają. No wierszyk dam na pewno, tylko się zastanawiam czy wklejać czy luzem czy jak to tam umieszczać :D

      Usuń
  2. Śliczne ... miło widzieć jak w cudny sposób jest wykorzystana ... cząstka mojej pracy:)))
    Zapraszam po nowym roku:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) No chyba powinnam napisać w poście, że jeszcze z Tobą były robione hehe :D

      Usuń
  3. Cudne, z brzuchem małym czy dużym, Tobie praca pali sie w rekach a pomysłów tysiąc w głowie, gratuluje takiej energii i podziwiam kreatywnośc!!! Zdrowia dla Ciebie Joasiu i Maleństwa!!!!

    OdpowiedzUsuń