Znaki Zodiaku - Panna, Byk, Skorpion, Strzelec

Witam :) !
Odkąd wstawiłam zdjęcie moich aniołków na stronie o rękodziele - KLIK , zamówienia posypały się jak szalone! Nie spodziewałam się zupełnie takiego obrotu spraw, bo wcześniej już coś tam umieszczałam i nic wielkiego z tego nie wynikało. Jestem początkująca jeżeli chodzi o sprzedaż i w pewnym momencie przeraziłam się, że nie dam rady. Na szczęście jakoś nadążam z realizacją. Przykro mi tylko, że nie mogę rzucić się w pełni w ten przedświąteczny wir roboczy. Coraz bardziej odczuwam obciążenie kręgosłupa, nóg i zmęczenie nocnym przesiadywaniem. A przecież mam jeszcze synka, który też potrzebuje mamy.
Zapewne niedługo zakończę swoją karierę w lepieniu i skupię się na tym, co ostatnio trochę zaniedbywałam. Niestety nie da się robić wszystkiego jednocześnie i równie efektywnie. Takie życie :) . Póki co przedstawiam cztery zodiaki, które wczoraj zmontowałam:

Byk, Skorpion, Strzelec, Panna












 Wstawiam jeszcze fotki ostatnich małych zamówień:



Zdjęcia mi w ogóle ostatnio nie wychodzą :( . Na żywo wszystko wygląda o wiele lepiej. Kiedy zaprzestanę lepić, pewnie zajmę się robieniem kartek okolicznościowych. Jest to nieco lżejsze zajęcie niż praca z masą solną. Przede wszystkim nie trzeba tyle stać, a przy cieście non stop pracuję w tej pozycji, bo muszę wszystko widzieć ładnie z góry.
Pozdrawiam i do napisania :*
Papa!

7 komentarzy:

  1. Śliczne aniołki i super pomysły, zdolniacha z Ciebie .
    Tylko dlaczego ten ze szczypcami ma jedno oko niebieskie, a jedno brązowe ? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne cudaczki ale mój strzelev the best!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż żal słyszeć, że musiałabyś zrezygnować z tego, co robisz :( Ale wiadomo - rodzina jest najważniejsza! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ale lwa nie ma ;) podziwiam wszystkie Twoje prace, są takie dopracowane. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są, ciekawa jestem jak będą wyglądały Bliźnięta ;)

    OdpowiedzUsuń