Dyniogłówki ze słonecznikami

Hej! Wpadam dzisiaj z kilkoma informacjami.
    Z nowości aniołkowych - ulepiłam wczoraj trzy sztuki. Bardzo się starałam, ale powalającego efektu nie ma. Widocznie miałam słabszy dzień do twórczości maso-solnej. Chciałam otrzymać "bogate" aniołki z koronkami, ale ani nie są wypasione, ani koronka nie taka :D . Muszę jutro wybrać się po jakieś do pasmanterii. Pogoda do robienia zdjęć też się dziś nie nadaje, więc zdjęcia średnie. Jak się uda, to jutro podmienię fotki na lepsze. (ale marudzę xD)
    Z nowości blogowych - wczorajszy dzień spędziłam na odpicowywaniu bloga Oliwii i przy okazji swojego. Jestem bardzo zadowolona z tej roboty :) Szczególnie podoba mi się odnowiona strona Oliwii. Jest moc!
    Z nowości ciążowych - Zadzwoniłam do przychodni, żeby umówić się na USG. Liczyłam, że za tydzień będę miała już wizytę (i poznam płeć dziecka), więc się załamałam słysząc, że mam przyjść 22 października. Jak ja tyle wytrzymam?! :P No cóż... Przejdźmy do zdjęć.
 
Fotki aniołków:

Im dłużej na nie patrzę, tym bardziej mi się podobają. Może jednak trochę przesadziłam z ich krytykowaniem. Na pewno bardzo podobają mi się ich włosy :) .

A teraz pochwalę się wyglądem bloga Oliwii:


Nieskromnie stwierdzam, że jestem w dekorowaniu blogów coraz lepsza. Jeszcze z 10 lat i będę ekspertem w tym temacie ;) . Jeśli chcecie zobaczyć szablon w akcji, odsyłam Was pod adres :

No i co... Czas kończyć ^^
 Dziękuję za wytrwałość w czytaniu moich wypocin.
Do napisania :)
Papa!

6 komentarzy:

  1. Johanko! Aniołki bardzo ładne, włoski mają zajebiste :) Co do bloga to masz racje nikt Cię nie chwali to się sama pochwal też tak robię xD. Przy okazji przyznam Ci racje, jesteś wielka, odpicowałaś mi stronkę na 102! :) Nie wiem jak ja Ci się odwdzięczę! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem aniołki cudne :))))
    a blog Oliwii przeuroczy ..masz oko:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. aniołki są fantastyczne!!! a blog Oliwii wyglada świetnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieśmiało zapytam czy można u Ciebie zamówić Joasiu takie "odpicowanie" stronki,bo ja w takich sprawach to jestem zielona jak trawa na wiosne,a przydała by się jakąś zmiana i u mnie
    Daj mi kochana znac na maila jeśli możesz mnie wspomóc www.kotesek85@gmail.com. Aniołki są jak zwykle urocze i przesłodkie,pełne radości i napełniające optymizmem :-D pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Same słodkości, co tu dużo mówić :)
    Ach, podpinam się do pytania o upiększanie bloga, mojemu też by się przydał powiew świeżości, bo wygląda marnie :D
    ann.wlo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie marudź! Aniołki są śliczne! ;). I faktycznie picowanie stron idzie ci całkiem całkiem ;), co przypomina mi, że muszę porządki na swoim blogu zrobić...

    OdpowiedzUsuń