Zodiak - Baran i Byk

   Hej! Witam Was w nowej odsłonie mojego bloga. Tym razem na różowo-zielono. Stwierdziłam, że nieco cieplejszy wygląd, na coraz chłodniejsze dni, to dobra opcja. Optymizm górą! :P Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Trochę się męczyłam w kodzie html, żeby to osiągnąć :)
   Przez ostatni tydzień miałam małą przerwę w lepieniu, spowodowaną zastojem twórczym. Nie będę ukrywać, że przyczyniła się do tego też gra komputerowa " Risen", która była dodana ostatnio do gazety CD Action :p - Czasem mam ochotę pograć, a tytuły podobne do Gothica mnie bardzo przyciągają. Miło jest, raz na jakiś czas, oderwać się od rzeczywistości i przenieść do świata gry. Tym bardziej kiedy fabuła jest ciekawa :) . No... ale nie o tym chciałam dziś napisać.
   Tydzień zleciał i w mojej głowie pojawiły się wyrzuty sumienia, że marnuję czas na granie, a mogłabym coś nowego stworzyć. Wtedy wpadł mi do głowy pomysł z zodiakami. Jako podstawę do stworzenia zodiakalnych cudaków, wykorzystałam motyw znanych Wam już dyniogłówek. Przez swoją "wrodzoną pocieszność" bardzo mi pasowały do tego twórczego eksperymentu. 
   Póki co skleiłam dwie pierwsze sztuki - Barana i Byka. Wyszły prześmiesznie xD . Zresztą sami oceńcie:




Co o nich myślicie? Mi bardzo przypadła do gustu zabawa z tymi stworkami. Można uwolnić pokłady wyobraźni :D . Kiedy myślę o pozostałej dziesiątce znaków, które chcę ulepić, nie umiem sobie wyobrazić tylko wyglądu lwa. Nie wiem jak sobie poradzę z jego grzywą :P ...

Ahh! Zapomniałam napisać o tym, że dołączyłam do grona sprzedawców na srebrnaagrafka.pl.
Póki co w moim kąciku jest dosyć skromny wybór, ale niedługo się to zmieni :) . Zapraszam!



Tymczasem idę się pozastanawiać nad lwem ;) 
Życzę Wam miłego dnia!
Do następnego posta!
Pa pa!

9 komentarzy:

  1. wow!!!
    śliczne aniołeczki dające bardzo pozytywną energię :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lwa można zrobić w wersji zimowej. Czyli duża czapa okalająca cała buźkę, rękawice z jednym palcem i odpowiednie kolory;-) świetny pomysł Asiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudny pomysł i przepiękne lalunie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one są prześliczne! Takie rozkoszne, jestem bardzo ciekawa jak wyjdzie Ci strzelec ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobisz raka to ja go chetnie kupię :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę jest i mój byczek :D świetne Ci wyszły , a może jakaś wymiana za byczka ??
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Znaki wyszły Ci super :) Bardzo dobry pomysł i świetne wykonanie! Myślę, że te podpisy nie były potrzebne od razu widac jakie to znaki :D
    Co do wymianki ze Stokrotką to już mogę polecić Ci rewelacyjne kapciuszki zrobione na drutach czy szydełku, są genialne :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :) Zodiaki są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń