Duża zielona anielica

Witam! To znowu ja :D . Pomyślałam, że jako, że poprzednia anielica była w stonowanych odcieniach, przy drugiej dużej anielicy, zaszaleję z nasyconymi kolorami. Myślę, że to była dobra decyzja. Po porównaniu obu aniołów, doszłam do wniosku, że bardziej podobają mi się jednak żywe barwy. Co nie zmienia faktu, że jestem nadal zauroczona panienką w brązach :D.

Żeby nie przedłużać wstawiam fotki:


 




 Porównanie:






A Wy co myślicie? 
Która laleczka podoba się Wam bardziej?

14 komentarzy:

  1. Piękne:) cudne twarze tych aniołeczków:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. obie fajne, ale gdybym miała wybierać to brązowa jest naj

    OdpowiedzUsuń
  3. obie anielkinki wspaniałe bo nie wiem co napisać są tak śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są słodkie, ciężko wskazać ciekawszą wersję;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super anielskie panienki, przydałaby mi się taka na październik. I co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwie panienki są wolne :) Mogę przetrzymać, jeśli któraś się podoba lub zrobić inną :)

      Usuń
  6. Łał, są przepiękne :)
    Ciężko stwierdzić, która jest ładniejsza. Obie mają coś w sobie, zielona ma wprost przepiękne kolorki, za to u brązowej bardziej podoba mi się twarz, ma taki łagodny wyraz. Przypomina mi małą dziewczynkę proszącą o cukierka, i te jej brązowe oczka :)
    Obie są zachwycające.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu są przepiękne, słodziutkie, radosne, wspaniałe:) Ja też wolę intensywniejsze barwy, ale masz racje, ze nie musi to oznaczać, ze brazowa sie mniej przez to podoba. Obie są super :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ,a w tym zestawieniu gdybym miała wybrać jedną to zieleń wygrywa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak jak zwykle na końcu, ale pocieszam się, że ostatni będą pierwszymi :) Anielica jest piękna, Asiu mało kto dorówna Twojemu talentowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń