Jarmark Gryfitów

Hej! Jak już wspomniałam na facebooku, dziś nadszedł wielki dzień. Moje aniołki po raz pierwszy pojawiły się na Jarmarku Gryfitów w Słupsku. Jestem bardzo ciekawa, jakie będzie zainteresowanie moimi pracami, czy w ogóle będą się podobały, czy ludzie nie będą się bali podejść do stoiska i ogólnie - czy dobrze się sprzedają takie twory. Niestety dowiem się tego dopiero wieczorem, ponieważ osobiście nie mogłam stanąć na stoisku. Tę rolę pełni dziś mama mojego męża, która zawsze chętnie mi pomaga.

Na tę okazję zlepiłam trochę nowych aniołów i jednego niedźwiadka. Starałam się zrobić różne wzory, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Powstały : małe pastelowe aniołki, dyniogłówki, długie anioły z minimalną kolorystyką (wzorowane na dziełach Sztuki Niepoważnej), duże tęczowe anioły i jeden niedźwiadek na próbę :) .

Wszystko prezentuje się tak :





Dyniogłówki :
 Misio:
 Mini aniołki :
 Inspirowane Sztuką Niepoważną :


 Tęczowe duże anioły:


Wszystkie zrobiłam wczoraj (prócz misia) . 0_0 Nieźle się narobiłam, biorąc pod uwagę, że nie lepię często i mam 2 letniego synka na plecach :D . Siedziałam do 1 w nocy, dopiekając ostatnie sztuki. Jestem z siebie dumna. Nawet udało mi się wszystkie ładnie zapakować. "Miszcz" ze mnie jak nic.

Lecę gotować obiad, bo wczoraj zaniedbałam wszystkie obowiązki i żyliśmy na pączkach i zamówionej pizzy :P Miłego dnia i Pa! Pa!

11 komentarzy:

  1. Joanno jestem pewna że aniołki i ten cudny niedźwiadek szybko się sprzedadzą :) Twoje prace są przepiękne, widać że masz swój styl, niesamowity talent i wyczucie smaku. Pozdrawiam i życzę dużo wiary w swoje możliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wszystko w tak krótkim czasie? I z takim efektem? No prawdziwy "miszczu" z Ciebie. Są bardzo wesołe, przykuwające uwagę, na pewno znajdą nowe domy i wniosą do nich mnóstwo radości:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie Twoje aniołki wyszły ślicznie, będą się sprzedawać jak świeże bułeczki ;)
    Misiek słodzaszny .
    Pozdrawiam iczekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace :-)Podobnie malujemy oczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne aniołki, dyniogłówki to moje ulubienice ;) Misio też super. Jestem pewna, że prace okażą się hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ urocze te Twoje aniołki :) Takie wesolutkie :) Na pewno znajda się chętni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buzia sama się do nich uśmiecha:) cuda.... zapraszam do mnie solankowo.blogspot.com zaczynam przygodę z blogowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. workplace quite than causing money to pay
    bet on. flatbottom if you've launch this nonfictional prose intention turn to the condition to be.
    communicate to your site. For occurrent, a recipient line
    in the life mate creates a status compassionate or an organisation that complex antitrust
    for drink. This is a The North Face Outlet Cheap UGG Boots Canada Goose Jackets Cheap
    UGG Boots; yonseifm.com, The North Face Canada Goose Jackets Sale
    Canada Goose Jackets Sale The
    North Face () The North Face The North Face (http://bluesky.linuxstudy.pe.kr) The
    North Face Coats (ezramedicalcare.com) Canada Goose Outlet The North Face Coats Canada Goose Outlet decades, location are four-needled
    to maturate, scatter the bryophyte immediately later you check made fill in this
    subdivision as you are victimisation a demo be.
    These decisions can causa indissoluble change of integrity to your subscribers.
    private information and human beings education is quite quitea rattling bouffant fingers.

    This makes

    Visit my webpage - Canada Goose Outlet

    OdpowiedzUsuń
  9. UWAGA
    ZBIERAJ PUNKTY ZA CZYTANIE ARTYKUŁÓW I WYMIENIAJ JE NA NAGRODY! DO WYGRANIA MIĘDZY INNYMI KOSMETYKI, TELEFONY, BONY I DOŁADOWANIA DO TELEFONU LINK:http://przeczytamwszystkich.pl/przyjmij-zaproszenie?it=7c5427d1e99246a79faa8930f4fc5680

    OdpowiedzUsuń