Fioletowy anioł z nową buzią

Hej! Mam nadzieję, że jeszcze nie zapomnieliście o moim istnieniu, ponieważ, w końcu odwiedziła mnie wena twórcza :) i coś tam natworzyłam. Dzisiaj chcę się pochwalić aniołkiem, którego zrobiłam wczoraj wieczorem. Nie miałam w planach zrobienia czegoś konkretnego z masy solnej - po prostu zaczęłam lepić i wyszedł duży anioł. Mój nowy twór jest więc, wykonany całkowicie spontanicznie. Pewnie dlatego jest lekko "przepicowany".
Poza tym, jestem z niego całkiem zadowolona. Jak na drugiego mojego anioła w tym stylu, wyszedł całkiem ładnie. Najbardziej cieszę się, że udało mi się stworzyć nową ładniejszą buzię. Teraz będę mogła spokojnie lepić kolejne laleczki :) . Kilka zdjęć:

Przypadł Wam do gustu? Wiem, że to jeszcze nie "to". Ale powoli, powoli i wejdę na dobry tor :) .
 
Na dziś to tyle! 
Jutro wstawię następne kreacje mojego umysłu :P
Miłego dnia i papa!

13 komentarzy:

  1. Przepiękny aniołek, taki dziewczęcy i słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!! Zdecydowanie powinnaś lepić kolejne, bo wychodzi Ci to naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny , czekam na kolejne dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ! :) ahh te usta nie moę się na nie napatrzeć ! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny!!!! taż zwróciłam uwagę na śliczną buźkę, zanim przeczytałam, że jesteś z niej zadowolona :)
    Czekam na kolejne cudeńka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny anioł Ci wyszedł! Normalnie robisz mi konkurencję :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w następnym wcieleniu pokonkurujemy. W tym jestem za leniwa, więc odpadam w przedbiegach :D

      Usuń
  7. śliczny, tyle, że jego oczy są takie smutne

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :) bardzo!!!! Cudeńko stworzyłaś i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam :)
    jestem tu po raz pierwszy i ja tu zostaję ....cuda ,cuda robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta twarz, cudowna! Najpiękniejszy z wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń