Dyniogłówki na jarmark

Cześć!
 W przyszłą niedzielę wybieram się na jarmark. To będzie mój pierwszy raz :D . Właśnie zaczęłam szykować się na to wydarzenie. Wczoraj wieczorem skończyłam malować pięć nowych dyniogłówek i wpadłam tu się nimi pochwalić. Myślę, że te są najładniejsze ze wszystkich jakie zrobiłam, ale zobaczcie i oceńcie sami:













Jak widać mają na nóżkach disco buty xD . Zawsze bardzo podobały mi się buciki w wykonaniu Oliwii. Pomyślałam, że i ja spróbuję ubrać moich małych przyjaciół w jakieś trampki :) .

Problem mam (jak zawsze) z wyceną moich ludków. Nie chcę brać za nie za dużo, ale nie mogę też przesadnie zaniżać ceny, bo przez swoją grubość pieką się dosyć długo, a i ich sklejanie nie trwa 5 minut :D . Ile byście brały za takie 15-18 cm cudaki? A może macie dla mnie jakieś jarmarkowe rady?


Lecę dalej lepić! :*
Pa!

5 komentarzy:

  1. Ojejku jakie słodziaki! Same cukierki :)Co jedne to ładniejsze :) Ja życzę Ci powodzenie i myślę, że tak 17-20zł będzie dobrą ceną :)
    Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram , za takie cuda to dobra cena :)

      Usuń
  2. Wszystkie są śliczne,piękne kolorki,będą miały powodzenie na jarmarku na pewno:)

    OdpowiedzUsuń