Notes - Sad Rose

Witam!
Przyznam szczerze i z bólem, że nie mam weny do rysowania i brakuje mi szczęścia przy lepieniu aniołów z masy solnej (ostatnio dodałam zbyt dużo mąki do masy, przez co bardzo szybko wysychała i była mega twarda i nieplastyczna :/ - anioł mi popękał ), dokończyłam więc pracę nad własnym notesem.
Los sprawił, że jestem szczęśliwym posiadaczem bindownicy na druciane wkłady. Pomyślałam, że trzeba to wykorzystać :D. Zakupiłam elementy potrzebne do wykonania zeszytu - okładki, tekturowe ramki, napisy
i przystąpiłam do pracy. Nie pomyślałam tylko o zakupie wkładów do notesów, a przycinanie papieru do rozmiaru a5 nie wychodziło mi najlepiej. Obmyślałam skąd wziąć taki papier chyba z tydzień. W końcu kupiłam czyste notesy w rozmiarze zeszytowym, usunęłam klej, który łączył kartki i skakałam z radości, że mam ten papier!
Po skończeniu projektowania okładki, zdałam sobie sprawę, że przytrafiło mi się kolejne niedopatrzenie - nie okleiłam boków tekturowej okładki. Myślałam, że wyjdę z siebie ze złości, ponieważ tylko jeden arkusz ozdobnego papieru pasował stylem i kolorami do ilustracji przyklejonej przeze mnie do okładki i właśnie go zmarnowałam. No cóż.. Tłumaczyłam sobie, że to pierwszy raz i tak musiało być.

Z wyżej wymienionych powodów, mój zeszyt zostanie ze mną. Mam nadzieję, że następne będą już maksymalnie wypicowane :D i nadające się do podzielenia się nimi z ludźmi :).

Kilka fotek :


  

Zeszyt jest ozdobiony moim rysunkiem, którym chwaliłam się Wam jakiś czas temu :



Jest on wydrukowany na dobrej jakości błyszczącym papierze. Wydruk wygląda ślicznie. Kolory są żywe, a grafika bardzo wyrazista. Na poniższych zdjęciach widać "błyszczący efekt" rysunku.



A w środku czysto :) 


Co o nim myślicie?
Mi na dzień dzisiejszy (po opadnięciu emocji xD ) podoba się ten zeszyt.
Muszę się żegnać, bo mały szkrab rujnuje mi porządek w pokoju :D 
Miłego dnia i papa! 

6 komentarzy:

  1. Matko jedyna!!! Przeciez ten zeszyt jest fantastycznie obłędny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten notes jest rewelacyjny!!! Jesteś normalnie człowiekiem renesansu. Rysujesz, malujesz, lepisz i jeszcze takie piekne notesy robisz! Jest piękny! Ja go chce!! :D Wierzę, że mam dobrą rękę wiec jeśli mi sprzedasz pierwszy następne będą szły jak ciepłe bułeczki :) Prosze tylko o cenę :) A co do ciasta to tez mi się zdarza zrobić za twarde i wtedy jestem zniechęcona do jakiejkolwiek pracy. Zazwyczaj nawet się nie męcze i robie drugie. Ale szkoda, że nie wyszło bo bardzo bym chciała zobaczyć Twoje kolejne anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska rzecz :) Wygląda imponująco... A wydruk rysunku w tak dobrej jakości i mnie poraził :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny , jak na rzekomo nieudany :) , oglądam Twoje prace i jestem zachwycona :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń