Dyniogłówki cz2

Witam!
Nieźle się ostatnio napaliłam na masę solną. Wczoraj w nocy udało mi się zrobić kolejną porcję dyniogłówek. Trochę z nimi eksperymentowałam. Wyszło jak wyszło. Niektóre elementy są lepsze inne gorsze. Na pewno podobają mi się świecidełka przy kokardkach oraz torebka i koszyczek. Przy niektórych użyłam też wyciskacza do czosnku z większymi dziurkami, więc włosy są grubsze (które lepsze?).
Kiedy wrzuciłam moje cudaki do piekarnika, przypomniało mi się, że nie dokleiłam im nosków 0_0 - więc ta wersja jest z namalowanymi.

Czas na zdjęcia :















Najbardziej "zeschizowany" aniołek to ten w żółtej sukience. Wyszedł mi mega nieogarnęty :D. Jego spojrzenie mówi wszystko. Nie wyszło mi pomalowanie aniołka z niebieską wstążką. Kolor jego sukienki jest do bani :( . Mam nadzieję, że jak kupię sobie w końcu farby, to takich wpadek nie będzie. Dobre farbki przydadzą mi się też przy malowaniu oczek. Teraz wszystkie są czarne jak smoła. Jestem pewna, że kolorowe tęczówki dodadzą moim tworom więcej uroku :) . 

No i to by było chyba na tyle...
Dziękuję za uwagę!
Cześć i czołem! 
<3

8 komentarzy:

  1. Są takie śliczne, ze sama bym chciała takie zrobić! Wyszły Ci na prawde super :) Rezerwuje sobie tego z żółtą torebką, tego z czerwoną kokardką i bukiecikiem czerwonych kwiatów (na ostatnim zdjęciu to ten w prawym dolnym rogu) i tego, którego nazwałaś ,,zeschizowanym'' :P Według mnie jest uroczy :)
    Póki co będą wisieć u mnie przy półkach na książki. A mam taki super plan żeby zbierać prace róznych rekodzielników i zrobić sobie taką choinkę prac ''the best of the best'' , nawet jesli nie są świąteczne :):)
    Na prawde nie słodzę tylko mówię, szczerze bo sa piękne! To co? Jaka cena? Załapie się na te trzy ślicznotki? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dziewuszki są rewelacyjne!!! bardzo mi się podobają bo mają w sobie coś optymistycznego, z nosami czy bez, są WYBORNE!!! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynki śliczne, żadnych niedoróbek nie widzę, oczka rewelacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak!! Te sa jeszcze lepsze niż te dzisiejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Twoje prace sa przeurocze. Asiu za kazdym razem poprawia mi sie humor pojawia sie na mojej twarzy usmiech. Wszystkie aniolki-dziewczynki sa pelne wdzieku i przez te tzw. "niedociagniecia" nabieraja indywidualnych cech. My ludzie takze jestesmy rozni, wiec takze i twoje aniolki moga miec rozne oblicze. Dla mnie sa wszystkie wspaniale. Wielkie dzieki za poprawe nastroju.
    Ewa L.

    OdpowiedzUsuń