Szeptem

Witam moich niezliczonych fanów! :D (żart)
Dziś wstawiam rysunek, który powstał już jakiś czas temu, a nie było okazji go pokazać. Tym razem kolorystyka jest minimalna. Rysunek miał być delikatny i ciepły. Powstał po przeczytaniu przeze mnie pewnej książki, a właściwie całej sagi ^^ . Mowa o "Szeptem"





  Wstawiłam dwie wersje, bo nie umiem określić, która wersja prezentuje się lepiej. Jak myślicie?
Szczerze mówiąc chciałam pokolorować ten rysunek tak, jak moje pozostałe prace, ale program graficzny odmówił współpracy i za pomocą innego uzyskałam przedstawiony wyżej efekt :D . Ale chyba nie jest źle, co?
Przepraszam, że non stop wstawiam jakieś anioły. Mam chyba jakąś obsesję na ich punkcie ^_^.

Dokończę zamówienia i czekajcie na wieści o konkursie :D
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz