Niezapominajka

Witam! Dzisiaj ma być szybko i treściwie. Nie będę więc owijać w bawełnę i przejdę od razu do rzeczy :) . Narysowałam Pannę Niezapominajkę. Czemu z kubkiem? Nie pytajcie, bo sama nie wiem :D Może akurat chciała napić się ziołowej herbaty ^^.
Na początku miałam problem z pokolorowaniem tego rysunku. Nie szło mi totalnie. Zaczynałam od wątłej jakości szkicu, więc może to przez to?

W trakcie pracy :



 I gotowy rysunek :) 


Dużo większa wersja znajduje się na moim deviantarcie: 
 http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2014/095/2/0/forget_me_not_by_asiekmisiek-d7d3rjv.jpg

Podoba się Wam?
Ja jak zwykle jestem średnio zadowolona :)
Coś mi w jej twarzy nie pasuje. 

A tak z innej beczki - od dziecka zawsze mówiłam, że niezapominajki są moimi ulubionymi kwiatami. Teraz już nie pamiętam dlaczego akurat one, ale mam do nich sentyment :) . 

Skoro już się rozpisałam, to pochwalę się, że odkryłam niedawno, za pomocą jakiego kodu można zrobić "ruchomy" banner (pokaz slajdów?) na blogu. Szukałam tego info z dwa dni w internecie. Na polskich stronach nic nie znalazłam. Dopiero angielszczyzna mnie oświeciła :D . Zastanawiam się czy bylibyście zainteresowani notką na ten temat? A dokładniej - jak krok po kroku zrobić taki banner?

1 komentarz: