Portret - Matka i córka

Hej! Jak już pewnie zauważyliście, najwygodniej czuję się rysując w stylu mangowym. Mało kiedy zdarza mi się rysować portrety. Wiadomym jest więc, że moje zdolności na tej płaszczyźnie są nieco ograniczone. Ostatnio jednak dostałam zamówienie na portret przedstawiający matkę i córkę. Zgodziłam się je zrealizować. Pomyślałam, że to dobra okazja by się trochę podszkolić ^^ .
Prócz tego, że wysilałam się nad ujęciem podobieństwa i cieniowaniem tego portretu, dodatkowym utrudnieniem było połączenie tych  dwóch uroczych pań w jedno zdjęcie.

Portret wyszedł tak:  

Chociaż bardzo się starałam, jeszcze minie wiele dni, póki nauczę się odpowiednio cieniować takie prace. Ciągle czuję, że czegoś brakuje tym moim portretom, ale nie umiem tego narysować.
Za to bardzo cieszę się z uchwycenia podobieństwa przedstawionych osób oraz z zadowolenia klientki ^^.

Kolejne doświadczenie za mną! :)
Jak tylko wykonam wszystkie bieżące zamówienia, zrobię jakiś konkurs na mój rysunek.
Może wtedy będziecie aktywniejsi :D ,
bo póki co , mam wrażenie, że piszę sama do siebie ;)

3 komentarze:

  1. Ja myslę, że chodzi o to, ze Ty masz bardzo "bajkowy" styl :) musisz sobie taki realistyczny wypracować po prostu i bedzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Internecie jest mnóstwo poradników i tutoriali na wszelkie tematy- sama ciągle czytam coś o Adobe Illustratorze (aż staje się to moją obsesją ;) ). Spokojnie mogę Ci polecić tę wciągającą formę nauki. Moim zdaniem już teraz naprawdę dobrze Ci idzie-a im więcej będziesz miała doświadczeń z cieniowaniem, tym będzie jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń