Warm Rose. Rysunek krok po kroku

Witam :) W dalszym ciągu testuje swój nowy tablet przy okazji poszukując idealnego dla mnie stylu kolorowania moich wytworów wyobraźni. Myślę, że praca z nim idzie mi coraz lepiej.

Dzisiaj powstała nieco bardziej pastelowa i delikatniejsza praca niż moje poprzednie. Szkic był spontaniczny - zresztą, sami możecie niżej zobaczyć jak powstawał. Tym razem się postarałam i zrobiłam dużo więcej zrzutów podczas rysowania, więc dokładnie widać co i jak kiedy namazałam.



Kiedy szkic był gotowy, zabrałam się do poprawienia jego konturów. Następnie nadałam kolor skórze i ją pocieniowałam.  Później zajęłam się koloryzacją włosów.
Pocieniowałam nieco włosy i zajęłam się kwiatami. Później pomalowałam oczy.
Ich odcień mi się nie podobał więc podkręciłam nieco kolory w cieplejszą stronę. To samo zrobiłam z włosami. Dodałam trochę niesfornych kosmyków włosów.  Dodałam trochę cieni na oczy i usta mojej postaci. Na koniec zaczęłam tworzyć tło.


W ostatnim etapie zajęłam się głównie zabawą z tłem i odcieniami rysunku, ale dodałam też trochę błyszczących gwiazdek na różach.

Efekt końcowy  :) :

Większy rozmiar rysunku możecie zobaczyć tutaj - http://asiekmisiek.deviantart.com/art/Warm-rose-440968549


Jak Wam się podoba?
Chcecie więcej postów typu "krok po kroku"?
Jakieś uwagi?
Czekam na Wasze komentarze :)
Pa!

3 komentarze:

  1. Ahh cudoweni !! naprawdęidzie Ci coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!!!
    ach,aż ci zazdroszczę tego tablecika.

    OdpowiedzUsuń