Nowy tablet

Hej! Jak już niektórzy z Was wiedzą dostałam w końcu tablet, o którym już od dawna marzyłam. Jest nim Wacom Bamboo 3 Pen & Touch medium (a5). Kosztował prawie 500 zł (co i tak było ceną promocyjną - normalnie na ceneo najniższa kwota za ten sprzęt to 700zł), ale warto było go kupić, ponieważ marka Wacom jest liderem w technologii tabletów graficznych i po prostu żadna inna jej nie dorównuje :) . Wiem coś o tym, bo kiedyś byłam posiadaczką tabletu Pentagram Titan a4 i myślałam, że wyjdę z siebie jak rysował mi kreski tam gdzie on chciał, a nie ja xD . Poza tym piórko strasznie drgało i przeskakiwał mi kursor co jak łatwo się domyślić nie ułatwiało rysowania.No ale dość narzekania... Sprzęt wygląda tak:


Jest piękny ^^ .Wybrałam tablet w rozmiarze medium (średnim) czyli o powierzchni aktywnej równej arkuszowi a5 :) Czyli rozmiar zeszytowy :) . O wiele tańsze są mniejsze odpowiedniki (270zł), ale nie byłam pewna czy wystarczy mi do rysowania powierzchnia połowy zeszytowej kartki (a6).

Tu możecie dowiedzieć się więcej o tym jak działa ten tablecik:


Póki co nie narysowałam za wiele ambitnych prac, bo brakowało mi czasu lub mąż okupował komputer grając w DayZ lub Starbound. No ale pochwalę się tym co zrobiłam do tej pory :)

Pierwszy mój rysunek:                                         Później wyszło mi takie cuś:


 Dopiero dzisiaj udało mi się narysować coś ładniejszego. Nie jest to szczyt moich możliwości, ale na pewno wygląda lepiej niż poprzednie prace :)


Niektórzy mogą kojarzyć tę anielicę z mojego drugiego bloga na pingerze. Kiedyś wstawiłam tam taki szkic:


Ciekawe jakie będą dalsze efekty pracy z moim nowym nabytkiem. Oby owocne!
Dobra, czas iść z synkiem na spacer! Ładna pogoda nam ucieka!


Do napisania, Kochani!

1 komentarz:

  1. Masz bardzo ładny, bajkowy styl :) Idealny właśnie do książek dla dzieci. Wspaniale!
    Mam ten sam tablet, jednak w tej mniejszej wersji, która w zupełności mi wystarcza. Miałam okazję rysować na większych i powiem szczerze, że jest to bardziej męczące - trzeba się bardziej namachać ręką ;)

    OdpowiedzUsuń