Maffashion

Witam!Szaleństwo rysunkowe trwa w najlepsze :) .Dzisiaj postanowiłam narysować mangowy portret którejś z blogerek modowych :).  W końcu padło na narysowanie Julii - Maffashion. Zdecydowały o tym jej ostatnie piękne sesje w czarnej peruce. Możecie zobaczyć je na jej blogu :) - http://madamejulietta.blogspot.com/ .

 Zdjęcie na którym się wzorowałam: 

(swoją drogą piękne)

Moja praca w trakcie:

Gotowa :

Po trafnej uwadze Szczypty magii co do pozy Julii, postanowiłam poprawić ten rysunek. Co prawda musiałam od nowa rysować cały strój, ale było warto :) . Piszcie do mnie, kiedy macie jakieś uwagi co do moich prac, bo ja czasami od patrzenia na jeden rysunek non stop, już nic nie potrafię dostrzec. Błędów szczególnie :D



5 komentarzy:

  1. ja tam od razu wiedziałam, że to Maff! (: świetnie wyszło (:

    www.cupcakethief-lavidaloca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie aczkolwiek trochę mam wrazenie, ze tak jakby glowa byla odwrocona w bok jak widac ale caly tułów został przodem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt :) ale już nie mogłam tego zmienić niestety :/ Przez tą zawiechę programu. Musiałabym od nowa całkiem rysować

      Usuń
  3. Mi się bardzo podoba! :) Sama bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za wizyte <3 Twoje rysunki też super :D Dodaje tu i na deviantarcie~~

    OdpowiedzUsuń