Anioły i youtubowa muzyka :D

Witam :) Pomalowałam aniołki, które pokazywałam w ostatniej notce. Przyznam szczerze, że nie jest to mistrzostwo świata. No ale po tak długiej przerwie... Wiedziałam, że mi nie wyjdzie. Dodatkowo jeszcze przypałętała się do mnie choroba :/ . Nie mam na nic siły. A tyle jest do zrobienia!
Nie mam obecnie aparatu, bo mój kodak padł jakiś czas temu, więc prócz tego, że moje anioły nie powalają to i zdjęcia są denne :D. Musiałam je robić na balkonie, bo przy sztucznym świetle mój telefoniczny aparat w ogóle odmawia posłuszeństwa.

Oto moje żółciaki :
Przepraszam za bajzel na balkonie, ale od zimy nie zdążyłam jeszcze tam wpaść i ogarnąć :D

 Ubrania z h&m są niskiej jakości.. Jak widać na załączonym obrazku :D


A tak poza aniołami i chorobą, cieszę się, że słońce zaczyna grzać coraz mocniej! Spacery z Jacusiem są o wiele przyjemniejsze, a i humory dopisują. 
Przócz tego mam ostatnio jakąś fazę za słuchanie coverów. Wkleiło mi się w głowę to wykonanie piosenki Justin'a Bieber'a (jedyna piosenka Justina, która mi się podoba) :


  Ogólnie lubię słuchać piosenek w wykonaniu Alex'a Goot'a :) Podoba mi się jego czysty, silny i niezmanierowany głos :)
Trochę info o nim : "Alex Goot, majspejsowej społeczności znany jako - zaskoczymy was - Goot, syn pochodzącego z Warszawy Jerzego Radziejewskiego, byłby kolejnym typowym mieszkańcem stanu Nowy York, gdyby nie fakt, że w piwnicy swojego domu, urządził  z pomocą rodziców całkowicie profesjonalne studio, w którym gra na wszystkich zgromadzonych tam instrumentach. Ma ich w kolekcji całkiem sporo... Gdyby jednak tego było mało, to poza umiejętnościami producenckimi, pochwalić się może także doskonałym, czystym wokalem."(http://like-nobodyknows.blogspot.com/2012/06/alex-goot.htm)

Jedna z moich ulubionych piosenek w jego wykonaniu:


Uwielbiam też słuchać genialnego głosu Conor'a Maynard'a. Mogę go słuchać i słuchać 0_0 Rozwala mnie ten facet!





A najlepsze zaskoczenie było, kiedy zobaczyłam, w internecie jego teledysk z Ne-Yo! I jak w jednej chwili stał się sławny :) . Fajnie obserwuje się takie przemiany!

Teledysk z Ne-Yo:

Kiedyś lubiłam też słuchać Sam'a Tsui, ale jakoś mi się przejadł. Jedno z jego wykonań:


A wy macie swoich ulubionych mniej znanych wykonawców z youtube? :D

2 komentarze:

  1. Śliczne są Twoje aniołki! Takie radosne! :) A co do choroby to oczywiście życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie anioły :) Mają takie...apetyczne kolory :D.

    OdpowiedzUsuń