Sad Rose. Rysunek krok po kroku

Witam po krótkiej przerwie! Dzisiaj znów przygotowałam dla Was notkę z rysunkiem. Tym razem "Sad Rose" - motywem przewodnim miały być róże. Dzień, w którym powstał ten rysunek należał do mniej udanych. Widać zresztą po tej pracy, że wesoło nie było ;) . Owego dnia postanowiłam więc narysować złamane serce panny Róży. 

 Tradycyjnie najpierw powstał szkic.

Później poprawiłam całość czarnym cienkopisem. Trochę to trwało przez te liście 0_0

 Późniejsze kroki już pewnie znacie na pamięć: 

- nałożenie bazowych kolorów i cieni,


- więcej cieni, blasku i tekstury na sercu oraz stroju,


- na końcu dodanie tła, ocieplenie rysunku oraz winietowanie (ciemne obramowanie rysunku).

Gotowe!

 


Dodatkowo pochwalę się kupnem nowych kredek. Zamówiłam portretowe kredki koh-i-noor za prawie 50 zł. Cieszyłam się bardzo bo w zestaw składał się głównie z cielistych odcieni. Typowo do rysowania portretów. Przyszła paczka, otwieram, a tam zestaw do rysowania pejzaży 0_0. Już chciałam opieprzyć sprzedającego za pomyłkę, patrzę, a to ja durnota się pomyliłam ...

No więc zamiast takich odcieni :                                                                        Mam takie:

W ogóle niepodobne kolorki (-_-)".
Wygląda więc na to, że od dzisiaj rysuję widoczki :D

Aaaa... Przy okazji notki zapraszam do lubienia mnie na facebooku :D. Występuję pod takim adresem - https://www.facebook.com/Johannak89Art

Nieogarnięta Joanna Pozdrawia... :)

3 komentarze:

  1. Piekny efekt koncowy Ci wyszedl rysunku :):) No pomylilas sie z zamowieniem kredek ,ale i te mysle przydadza Ci sie na pewno :) Nastepnym razem na pewno kupisz juz te co chcesz :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spytaj czy mozesz wymienic :) A rysunek jak zawsze piekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa już nie będę ich męczyć :) Kiedyś kupie sobie te drugie. Te też się przydadzą

      Usuń