Król, Paź i Królewna

Witam! Ostatnio dzięki mojemu Synkowi słucham i śpiewam często różne kołysanki. Jakiś czas temu nucąc mu "Był sobie Król" nawiedziła mnie wena twórcza. Wpadł mi do głowy pomysł na rysunek i chciałam go jak najszybciej zrealizować. Dzisiaj mi się to udało :)

Moim pomysłem było narysowanie króla, pazia i królewny na kwiatach róży. Tak jak w słowach piosenki:

"...Był sobie król, był sobie paź i była też królewna.
Żyli wśród róż, nie znali burz, rzecz najzupełniej pewna..."

Można jej posłuchać np. tutaj:
http://nnyv.wrzuta.pl/audio/8KqvZsdLDwn/grzegorz_turnau_-_juz_gwiazdy_lsnia
Moim zdaniem Grzegorz Turnau z Magdą Umer wykonują tę kołysankę najlepiej.

Wracając do rysunku...
Najpierw powstał szkic na kartce formatu a3 :


Później chciałam pokolorować go na komputerze, ale jednak zdecydowałam się na kredki i pastele.
Wyszło tak : 




Paź mi się nie podoba :D Ale trudno. Nie każdy musi być piękny i powabny :P Trochę krzywizny nie zaszkodzi. Rysując nie wzorowałam się na niczym. Jest to całkowicie pomysł z mojej łepetyny, więc jakieś błędy pojawić się mogły, a wręcz musiały.
Ogólnie nie jest to mistrzostwo świata. Ale i tak mi się podoba :) . 
Przerabiając tę pracę na kompie musiałam rozmazać ślady jakie zostawiają kredki i podkręcić kolory, bo skaner zrobił z nich ...nie powiem co. Uznajmy że, po prostu je zepsuł. Na koniec żeby było weselej dodałam trochę błyskotek.  
Ciągle ciężko jest mi zachować przy kolorowaniu urok jaki mają w sobie szkice. Ale wierzę, że "jeszcze trochę, a na pewno się uda" :) .
Rysunek zawiśnie u mojego syna w pokoju ^^

Dziękuję za uwagę!
Odezwijcie się czasem, że żyjecie.
Pozdrawiam i Cześć!
:*

3 komentarze:

  1. Przepiękna praca ! Aż brak słów !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne.
    Śmieszne właśnie myślałam o tej kołysance.
    Tu jest cudna animacja do niej:
    http://www.youtube.com/watch?v=sDKhOgc9Xq0

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pamiętam z czasów słodkiego dzieciństwa tą kołysankę :) A do tego jeszcze Np. ,,Z popielnika na Wojtusia..'' i ,,Ach śpij bo nocą.. " jak śpiewali mi ją rodzice i babcia :)
    A obrazek śliczny, jak wszystkie Twoje :)

    OdpowiedzUsuń