3DS girl. Rysunek krok po kroku

Ostanio udaje mi się dużo zdziałać, jeżeli chodzi o rysunkową twórczość :) . Dziś chcę się z Wami podzielić kolejną mangową pracą. Tym razem jednak, kolorowaną na komputerze. Niestety w dalszym ciągu myszką.
 Przejdźmy do rzeczy :)

Moją inspiracją był ten oto arcik --------------->
Znaleziony w internecie.







Wykonałam szkic własnej wersji. Jak widać zmieniłam trochę pozę mojej modelki, dodałam zwisający z sofy koc oraz pandę (bo pandy są super :D ). Później ołówkiem oraz długopisem nadałam rysunkowi trochę cieni. Na tym etapie prezentował się on tak :


Kolejnym krokiem było przeniesienie tego rysunku na komputer. Zeskanowałam i zrobiłam z tej pracy lineart (w tutorialach znajdziecie notkę o tym jak wykonać lineart z zeskanowanego dzieła).
Przy okazji zaczęłam już wypełniać kolorem ciałko mojej postaci.


Później wypełniłam kolorem resztę rysunku ...

 
... i przeszłam do cieniowania :)


Pomyślałam, że przydało by się jakoś udoskonalić koc, którym przykrywa się postać. Dodałam więc teksturę i małe wzorki w postaci kolorowych kropeczek.


Postanowiłam stworzyć jakieś tło. Nie bawiłam się w szczegóły, bo jak już pisałam, ciężko robić takie manewry myszką. Dzięki narzędziu rysowania linii różnej grubości uzyskałam bazę tła.


Za oknem umieściłam chmury, które skopiowałam z jakiegoś zdjęcia nieba z internetu. Dałam też trochę blasku na nogach dziewczyny.


Na końcu pobawiłam się jeszcze z cieniem za fotelem, poprawiłam wygląd futryny okna, dodałam trochę świecidełek i lekko zmieniłam odcień całego rysunku.

Gotowe!


Jak Wam się podoba? Jeśli macie jakieś pytania albo pomysły na to co mogłabym narysować - piszcie w komentarzach :) Zobaczę co da się zrobić :) .

Do napisania! :*

1 komentarz:

  1. Uwielbiam wszystkie Twoje rysunki! Twojemu nadałaś bardzo ciekawy nastrój. Na oryginale dziewczyna jest jakaś znudzona a Twoja radosna :) Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń