Aniołki choinkowe

Witam!
Po długich i ciężkich zmaganiach udało mi się ulepić kilka aniołków. Są dosyć małe (8 cm) , a więc i lekkie. Świetnie wyglądają na choince - zwłaszcza w towarzystwie światełek, które podkreślają ich mieniący urok :) .
Wykonałam je z myślą o mojej babci, której w tamtym roku bardzo podobały się moje anielskie wypociny. Mam nadzieję, że ucieszę ją tym prezentem.
Da się zauważyć, że przez długą przerwę w tworzeniu wyszłam z wprawy. Muszę załapać dryg od nowa.. Mimo wielu niedoróbek, jestem szczęśliwa, że cokolwiek udało mi się wykonać ^^.


7 komentarzy:

  1. Jeszcze tu napiszę ,że są świetne! A co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co?! Tylko mój jeden komentarz pod takimi pięknościami! O Zgrozo!! Są piękne! W każdym razie ja tu w innej sprawie. Nie wiem czy się bawisz w takie rzeczy czy nie :) Ja to chyba pierwszy i ostatni raz ale zawsze :P W każdym razie zapraszam po wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace !! Wszystkie :)
    P.S. Miałabym do ciebie pytanie w sprawie rysunków ale wolałabym pisać na e-maila z tym, że nie widzę tutaj nigdzie twojego adresu więc jeśli mogę prosić napisz do mnie mon.kej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne aniołki. Na pewno będą się pięknie prezentować w towarzystwie światełek na choince. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne aniołki :) Chętnie tu będę do Ciebie zaglądać !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne aniołki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń