Rose. Rysunek krok po kroku.

Wczoraj wieczorem postanowiłam naszkicować coś nowego. Nie miałam jakoś pomysłu więc postanowiłam zaczerpnąć inspiracji w mojej bogatej bibliotece programu Picasa. Od niepamiętnych czasów chomikuję tam różne graficzne twory znalezione w sieci.
I tak oto natknęłam się na to piękne zdjęcie :

http://eman333.deviantart.com/art/Sarah-380329183

Zainspirowało mnie ono do stworzenia własnej mangowej wersji tej zacnej kobieciny. Wykonałam szybki szkic ołówkiem, później poprawiłam go czarnym cienkopisem i zeskanowałam. Wyszło coś takiego:
  
Od razu zaznaczam, że panie nie są identyczne, ponieważ nie lubię kopiować dosłownie czyichś prac. Zawsze w pewnym momencie "odrywam się" od swojej inspiracji graficznej ( o ile z takiej korzystam) i zaczynam tworzyć elementy, akcenty własne.
Kolejnym krokiem było zrobienie z zeskanowanego rysunku lineartu, który pozwoli mi na dalszą pracę z kolorami w photoshopie.(Jeśli ktoś jest ciekawy jak to zrobić, moja instrukcja jest tu --> klik)
Później pokryłam swoją pracę wstępnymi kolorami : 

 Kolejnym krokiem było wstępne cieniowanie :

Następnie jeszcze bardziej wszystko przycieniowałam oraz nadałam blasku. Robiłam to głównie ręcznie, ale również używając opcji "poziomów" w programie. Nadało to rysunkowi więcej wyrazu.

 Tutaj już poszalałam i zapomniałam, że miałam częściej zapisywać stan mojego rysunku xD Dodałam różowe policzki, peeełno świecidełek i jako takie.. prowizoryczne tło.


Na koniec pobawiłam się trochę z odcieniami kolorów w moim rysunku. Ociepliłam go, jeszcze bardziej przyciemniłam, odcięłam dolną część i w efekcie końcowym wyszło takie cuś : 


Nie jest to mistrzostwo świata ale zaznaczam że robiłam to tylko i wyłącznie myszką i nie miałam cierpliwości na dokładniejsze zabiegi. Dziękuję za uwagę :D. Do następnej notki.

Aaaa.. czekam w dalszym ciągu na swój pierwszy komentarz na tym blogu. Niech ktoś sprawi mi tę przyjemność xD !

7 komentarzy:

  1. Jk dla mnie wyszło prześwietnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszło! (: strasznie mi się podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie pokazałaś etapy. A kwiatki w aniołku są z wykrojnika??

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie rysujesz


    zapraszam


    http://myworldwithpfotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne prace, Pięknie tu :) zostaje na dłużej :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    malina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!WOW!WOW!WOW!WOW!WOW!WOW!Jesteś niedościgniona, niepowtarzalna, ach ...ten talent!

    OdpowiedzUsuń