Co można zrobić z nieudanym rysunkiem?

   Często zdarza mi się, że moje rysunki są nijakie, brzydkie lub wręcz straszne. Najczęściej je wyrzucam :D ale zdarza się też, że poprawiam i ulepszam je jakoś za pomocą photoshopa. I w tym przypadku tak właśnie było.

Oto moje dzieło przed poprawkami:
    Widać na nim smugi rozmazanego długopisu, ołówkowe brudy, oczy postaci są przerażające 0_0 i ogólnie całość nie wygląda zbyt ciekawie. Na szczęście przy użyciu kilku trików rysunek staje się dużo bardziej atrakcyjny.
   Opcje kontrastu sprawią, że szkic będzie "czystszy" i wyraźniejszy. Do tego dodałam trochę cieniowania i kilka tekstur. Poprawiłam też wygląd oczu postaci. Zdecydowałam się też na dodanie czerwonego serduszka na policzku postaci. Wydaje mi się, że z nim wygląda ciekawiej :)
   Muszę zaznaczyć, że poprawki te robiłam za pomocą myszki, ponieważ obecnie nie posiadam tabletu (aleee...niedługo urodziny :D:D:D ). Z jego pomocą rezultaty byłyby dużo dużo lepsze, a praca jeszcze przyjemniejsza ^_^.

Rysunek po poprawkach:

1 komentarz: