1. Witam

Dzień dobry :3


Jako że to mój pierwszy wpis, wypadałoby się przedstawić. Mam na imię Asia, mam już (o zgrozo) 21 lat. Jestem ze Słupska.
Założyłam tego bloga by stworzyć pewnego rodzaju pamiętnik, który będzie miał za zadanie upamiętnienie moich prac w postaci rysunków, kolczyków z modeliny i różnych tworów z masy solnej.  
Stworzyłam go również po to, by poznać opinię innych osób na temat moich prac ^^ Chciałabym dzielić się wzajemnie spostrzeżeniami i radami^^
Jeżeli komuś będą podobały się moje prace, przewiduję tworzyć tutoriale ^^
Rysuję bardzo długo ale z dużymi przerwami :) Natomiast z masą solną i modeliną bawię się niedługo.. Ale zdążyło mi się już "wkleić" w głowę, mam mnóstwo pomysłów i zamiar udoskonalania swoich umiejętności.
Więc myślę, że ten blog będzie "na bogato" :)

1 komentarz:

  1. Asieńko, śliczna i taka pozytywnie zakręcona jesteś :)

    OdpowiedzUsuń